Register

If this is your first visit, please click the Sign Up now button to begin the process of creating your account so you can begin posting on our forums! The Sign Up process will only take up about a minute of two of your time.

Search:

Type: Posts; User: VS30

Page 1 of 3 1 2 3

Search: Search took 0.33 seconds.

  1. Replies
    12
    Views
    774

    RE: Got My Lipos! (Plus Video Of First Run)

    I did not want to wait for a lipo for my slash so I just hooked up the two 1500's I had to it and it was pretty damn fast I cant wait to get a bigger size and I want at least 30C for it.
  2. Replies
    12
    Views
    774

    RE: Got My Lipos! (Plus Video Of First Run)

    I got two Zippy flightmax 1500 20C 3S lipos off ebay used for a pretty good price. It just took 3 WEEKS to get them!!! Effing people on ebay.
  3. Replies
    12
    Views
    774

    RE: Got My Lipos! (Plus Video Of First Run)

    Video should work now... Its me hitting a ramp at about 40+ and front flip about a 50ft jump and landed it.
  4. Replies
    12
    Views
    774

    RE: Got My Lipos! (Plus Video Of First Run)

    This is the video that me and my buddy shot about 20min ago you can SEE the lipo power lol<a target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=K1iRrGckNqs">





    ...
  5. Replies
    12
    Views
    774

    Got My Lipos! (Plus Video Of First Run)

    And HOLYCOWI knew they would increase speed but damn! I cant wait to get one for my Slash! I know this was a pointless post but I did want to know one thing the battrys I got are 1500 20C how much...
  6. Replies
    2
    Views
    472

    RE: Slash 4x4 bearings

    Perfect. Thanks. Just ordered them!
  7. Replies
    2
    Views
    472

    Slash 4x4 bearings

    Ok I fried my last set of bearings and just got new ones today put em on and she took off and flew pretty darn well but I have noticed the bearings in my diffs are a bit stiff not seized like all the...
  8. Replies
    27
    Views
    2,781

    RE: traxxas slash picture gallery

    After the snow I invested in a Outerwear cover it was on during the mudding. Now I just need to work on my bearing maintenance lol
  9. Replies
    27
    Views
    2,781

    RE: traxxas slash picture gallery

    Mud,water and snow! Go slash go! lol And this is the reason it is not running right now haha
  10. Replies
    11
    Views
    941

    RE: Slash 4x4 Bearings

    Yea I know but hey I wanted to see how water proof they were and my answer is NOT water proof had to get 2 new ESCs and a new reciver. but hey it super fun to bash in the snow and now that race...
  11. Replies
    11
    Views
    941

    Slash 4x4 Bearings

    Bearing are shot! Took truck out yeasterday and it wouldnt move so I floored it... Not smart on my side but oh well I was angery lol it took off but you could just hear the grindinganyway took it...
  12. Replies
    17
    Views
    1,039

    RE: slash 4x4 vibrates on take off....

    I agree. When I got my slash 4x4 a month or so ago the esc stopped going in reverse so I called and got a new one for free after sending my other one in and in the mea ntime of waiting for it to get...
  13. Replies
    17
    Views
    1,039

    RE: slash 4x4 vibrates on take off....

    Sounds like slipper cluch may be too loose. I still a little new to all this but thats my guess.
  14. Replies
    8
    Views
    542

    80-150$ LiPo Charger

    Getting lipos in mail soon and still only have a peak charger with a losi lipo bettery charge converter that Idont think will work very well or maybe it will IDK but I dont want to take the risk of...
  15. Replies
    2
    Views
    505

    RE: Different Summit 1/16 bodies???

    I thought it would but i didnt wanna drop the money and it not fit i kinda figured any of the trx 1/16 bods would fit and the rear mounts are way bigger lol
  16. Thread: RC Racing

    by VS30
    Replies
    4
    Views
    346

    RC Racing

    So I am going to start racing at local track this summer and was wondering if there is any veteran racers with any good tips for a beginner. I bash ALOT and now after a few backyard laps on my...
  17. Replies
    2
    Views
    505

    Different Summit 1/16 bodies???

    I have looked and looked for a summit body other than the "hummer" body and cant seem to find any... is there a 1/16 body I can use and just mod it to fit ? I have big plans for my summy and I cant...
  18. Replies
    40
    Views
    1,547

    RE: What is my Slash 4x4 Worth?

    "fiddy" = Fifty And I would gladly pay you 300..... cash....
  19. Replies
    12
    Views
    824

    RE: 3s Lipos in series ?

    Right now I am running the stock powercell it came with so this 3s lipo has to make it faster I would think and what do you mean by "gear down"
  20. Replies
    12
    Views
    824

    RE: 3s Lipos in series ?

    Besides the run time i will gain from running the new lipos parallel I should see a speed increse as well from going to 1800mah lipos from 1500 nimh correct?
  21. Thread: TACON?

    by VS30
    Replies
    68
    Views
    6,764

    RE: TACON?

    Well I think im gonna get slash roller for 150$ off ebay and drop a tacon in it with my spair sidwinder ESC and see how it works could turn out to be a nice 250$ (after some parts) slash 4x4
  22. Replies
    12
    Views
    824

    RE: 3s Lipos in series ?

    But it is ok to run them parallel ?
  23. Replies
    12
    Views
    824

    3s Lipos in series ?

    I got two 3s lipos for my 1/16 summit I had planed on just using parallel for good run time and spped boost from stock powercell battery but I was wondering if the VXL can handle running them in...
  24. Thread: TACON?

    by VS30
    Replies
    68
    Views
    6,764

    RE: TACON?

    Also I plan on getting one for my slash 4x4 and one for my 1/16 summit so how big of a motor can both of them handle without MAJOR changes or upgrades?
  25. Thread: TACON?

    by VS30
    Replies
    68
    Views
    6,764

    TACON?

    Ok I have been looking at these Tacon brushless motors the specs and side by side on road test VS. velineon it seems pretty beasty BUT the price kinda scares me why so cheap for something that seems...
Results 1 to 25 of 73
Page 1 of 3 1 2 3
All times are GMT -6. The time now is 11:05 PM.

SEO by vBSEO 3.6.1 ©2011, Crawlability, Inc.