![]() |
RE: e Bandit
1 Attachment(s)
Now I have almost completed with forward nose gear door setup.
I just have to say that the uncle Bob's simple solutions are outstanding.........;) Lasse P |
är det en moped klubba[:-]
|
ORIGINAL: MR POWER är det en moped klubba[:-] Du vet att du är en riktig bonläpp....:D Hälsningar En grov kis... |
lär dig stava grisklubba
du påminner om pellejöns:D[:@][:-] |
Ha,ha!
Vet du överhuvudtaget hur man stavar? Tomte!!!:D |
Jag byggar en Tomahawk Viperjet-EDF...kanske ingen större EDF i närheten. En trevligt vinter model! Min MiG-21BIS 1/6 ska flyga snart när snön är bort...måste ju måla den också.
Hälsningar från Finland, snygga Banditer du har Lasse! Och ursäktä för min dålig svenska! Kanske jag borde använda den mera. TP. |
ORIGINAL: Stobe777 Jag byggar en Tomahawk Viperjet-EDF...kanske ingen större EDF i närheten. En trevligt vinter model! Min MiG-21BIS 1/6 ska flyga snart när snön är bort...måste ju måla den också. Hälsningar från Finland, snygga Banditer du har Lasse! Och ursäktä för min dålig svenska! Kanske jag borde använda den mera. TP. Hoppas vi kan träffas på något av våra meetings i år.. Hälsningar Lasse Palm Team Jet Sweden |
några bilder på MIG-21????:D:D
|
|
He,he:D
I read that someone built one Bvm e-Bandit clearing in 30 hours. For me it's Unbelievable!![X(] I do not know how many hours I spent on my e-Bandit! But it is much more than 30 hours... And I'm certainly not ready for maiden. Lasse P |
1 Attachment(s)
Guys!
I have not forgotten my e-Bandit.. Here is some pictures, of what I have done in the current situation ..[X(] Lasse P |
1 Attachment(s)
More pictures!
As always! I always use a laser to make it really perfect.. Lasse P |
| All times are GMT -8. The time now is 11:41 AM. |
Copyright © 2026 MH Sub I, LLC dba Internet Brands. All rights reserved. Use of this site indicates your consent to the Terms of Use.